The Sims 4 ze wsparciem dla modów

Poznaliśmy kolejne informacje dotyczące wyczekiwanej gry The Sims 4.

Tym razem twórcy zdradzili szczegóły na temat planowanego wsparcia dla modów. Przede wszystkim zapewniono, że deweloperzy ze studia Maxis bardzo sobie chwalą pracę domorosłych deweloperów, która jest dla nich źródłem inspiracji. Niestety nie mogą pomagać przy wszystkim, co wychodzi spod klawiatury zdolnych członków społeczności, więc w planach firmy jest przede wszystkim jak największe ułatwienie życia moderom. W związku z tym gra została dostosowana do obsługi modyfikacji w taki sposób, że w folderze danych użytkownika znajdzie się specjalny katalog na mody, w panelu opcji pojawi się zakładka pozwalająca na ich konfigurację, a do pisania modów posłuży język Python. Dodatkowo deweloperzy udostępnią specjalny, stale rozszerzany dokument z danymi, które pomogą moderom nie kolidować z zawartością gry, a ponadto na forum The Sims 4 pojawi się sekcja poświęcona tworzeniu fanowskich rozszerzeń i modyfikacji gry.

Tytuł ukaże się w Polsce 4 września wyłącznie na komputerach osobistych, ale możecie go zamawiać w ramach przedsprzedaży już od dłuższego czasu.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2014-08-05 13:50:24